wtorek, 23 maja 2017

Kartka z maską 3d - KURS / TUTORIAL card with 3D stencil

 Witajcie!
Już nie raz na łamach SnipArtowego bloga wspominałam Wam o tym, że lubię proste i szybkie rozwiązania. Rzeczy, które w kilka chwil pozwolą mi uzyskać fajny efekt.
Takim produktem, który robi efekt "wow" są maski warstwowe.
Hello,
several times I mentioned you that I like simple and quick solutions. Things that in a few moments will allow me to get a cool effect. Such a product that makes a "wow" effect is a layered stencil.
Dziś chciałabym pokazać jak stworzyć prostą ale ciekawą kartkę właśnie z ich użyciem.
Today I want to show you how to prepare simple, but interesting card with layered stencil.

Co będzie nam potrzebne?
- baza naszej kartki ( u mnie format DL)
- kolorowy arkusz nieco mniejszy od bazy
- biały karton nieco mniejszy od kolorowego arkusza
- maska 3d - u mnie wzór magnolii 
- farby w kolorach różu i brązu
- pasta strukutalna
- nożyczki, pędzelek/szpachelka, akcesoria klejące

We will need
-card base
-color paper a little bit smaller that the base
-white paper a litllte bit smaller that the color paper
-3D stencil  I've used Magnolia one

-paints- I used light pink, darker pink and brown
-structure paste
-scissors, paint brush, glue


W pierwszej kolejności pracujemy z naszym białym arkuszem i przygotowujemy sobie różową pastą strukturalną, żeby taką uzyskać wystarczy wymieszać pastę z różową farbką.
In the first place, we work with our white sheet and we make a pink structure paste.
To make it we just mix a pink paint with white structure paste.


Przygotowaną pastą pokrywamy maskę z numerem 1
When the pink paste is ready we cover stencil with number 1


Maska numer 2 to gałązka, przygotujemy więc brązową pastę i pokrywamy nią wzór.
Bezpiecznie jest odczekać aż poprzednia warstwa wyschnie, możecie przyśpieszyć to za pomcoą nagrzewnicy.
Stencil number 2 is a twig, so we will prepare a brown paste and cover the pattern.
It is safe to wait for the previous layer to dry, but you can always speed it up by the heater.

Czas na maskę numer 3!
Ja do niej pokrycia przygotowałam pastę w bardziej intensywnym różowym odcieniu niż poprzednio.

It's time for step umber 3! 

I covered stencil with number 3 with a paste in a more intense pink shade than before.



Maska numer 4! Ja użyłam po prostu białej pasty.
Stencil number 4! I just used a white structure paste.


Gotowy, przygotowany obrazek przyklejamy na kolorowy arkusz, a całość na bazę.
Czas na dodatki! Ja postawiłam na subtelny napis.
Ready picture glue to a colored sheet, and all to the base.
 Time for embellishments! I choose gentle inscription.



Kartka gotowa! Obrazek 3d, który jest naprawdę przestrzenny, robi wrażenie.
The card is ready! Picture 3D looks really dimensional, make an impression.




Użyłam: / I used

magnolia - layered stencil 15x15

Pozdrawiam Was ciepło!
Choco

3 komentarze: