wtorek, 1 sierpnia 2017

Kurs - Shaker box!

Witajcie, 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pomysł na stworzenie elementu, który jest nie tylko piękną ozdobą ale przede wszystkim sprawia, że zarówno dorośli jak i dzieci nie chcą kartki wypuścić z rąk. Dla dzieci, to świetna grzechotka, dla dorosłych powrót do dzieciństwa.

Gotowi?
Do wykonania samego shaker boxa będzienie potrzebować minimum 3 takich samych tekturek, kleju, nożyczek, drobnych elementów takich jak cekiny i koraliki oraz kawałka sztywnej folii. Idealnie nada się tu okładka do bindowania.


Do tego przygotujcie sobie ulubione elementy do tworzenia kartek.

Folię docinamy do wielkości naszej tekturki, tak by stanowiła ona coś w rodzaju szybki.



Tekturkę smarujemy klejem i przyklejamy naszą "szybkę'.


  
Na tak przygotowany element naklejamy kolejne tekturki.
Konstrukcja powinna wyglądać więc tak: tekturka - szybka - tekturka - tekturka.
Ilość tekturowych elementów zależy od Waszej inwencji. Ta podana przeze mnie to minim aby mieściły się tam moje koraliki.



Przygotowuję bazę mojej kartki.



Na kartkę, w wybranym przeze mnie miejscu wysypuje koraliki/cekiny



I na to przyklejam mój tekturowy element.



 Gotowe!



Ozdabiamy i... grzechoczemy!




Miłego tworzenia!
Choco

Wykorzystałam:
Ramka z koronką #5

3 komentarze: