wtorek, 5 września 2017

Kartka dla przyjaciela / Card for a friend

 Witajcie,
Dziś jestem tu, żeby podzielić się z wami moją mixed mediową kartką dla przyjaciela.
Przygotowałam też dla was krótki kurs.

Hello,
Today I'm here to share with you my mixed media card for a friend.
I've also prepaired a short photo tutorial for you.






Chcę wam pokazać jak zrobiłam tło tej kartki. 
I'd like to show you how I've made a background to this card. 

Przygotowałam bazę z papierów
I've prepaired a base from some papers


Zrobiłam pastę strukturalną w dwóch kolorach i nałożyłam ją przez maskę
I've made a structural paste in two colours and applied it with a stencil



Kiedy pasta jeszcze nie wyschła, dodałam chlapania pomarańczową farbą oraz brokat
When the paste wasn't completly dry, I've added some splashes with orange paint and glitter


Nakleiłam tekturową ramkę, którą wcześniej pomalowałam tą samą farbą 
I've glued a chipboard frame, which was coloured before


Używając gel medium nałożyłam trochę płatków złotej folii
I've applied some gold foil flakes with a gel medium


Teraz czas na pozostałe dodatki
Now it's the time to add some embellishments



Snipart products:
tło ornamentowe 15x15 - stencil Ramka z koronką #4


pozdrawiam / hugs



2 komentarze: