czwartek, 3 maja 2018

Gitara elektryczna / Electric guitar

Cześć!
Lubicie muzykę? 
Na pewno!
A dźwięki gitary?
Hmm... 
Mam nadzieję, że tak bo dzisiaj mam dla Was gitarę elektryczną z MDF, którą ozdobiłam techniką mixed-media...
Użyłam do tego maski "Plaster miodu", śrub i nakrętek z MDF oraz ażurowej róży z kolekcji Beauty in the dark.
Zerknijcie na szczegóły mojej rock'owej gitary.
:)

DO you like music?
I am sure you do!
And the sound of guitar?
Hm....
I hope you do, because for today I have for you electric one made from MDF, that I mixed media...
For that I used stencil "hioneycomb", some MDF screws and nuts, and the rose from Beuty in the dark collection
Check out details of my rock guitar!

:)







 Użyłam: / I used:

MDF baza - Gitara elektryczna plaster miodu 15x15 - stencil 
Beauty in the Dark - róże ażurowe - tło Industrial Factory - śruby i wkręty - MDF
Pozdrawiam / Greet
:)

3 komentarze:

  1. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna:) Jak ktoś potrzebuje porządnej gitary to i sklep internetowy muzyczny gdzie można nie tylko dobrą gitarę kupić, a i też i inne instrumenty muzyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń